dilluns, 21 de novembre del 2011

Que el llegir no ens faci perdre l'escriure

186, 110, 16, 11, 7, 5, 5, 3, 2, 2, 1, 1, 1 ... Se acerca el invierno. Cal anar practicant per si un cas. Ara entenc perquè els meus pares volien que aprengués a nedar. Deu ser per la marea blava que ens inunda. Seguim. Seguim treballant. Seguim estudiant. Hi ha exàmens. Seguim amb l'obra de teatre. Seguim venen calendaris. Seguim pensant en nous productes. Seguim ... Lluny de caure en la monotonia voldria fer algun comentari més. El que voldria dir és que el llegir no ens faci perdre l'escriure. M'explico. Hi ha temps per tot. M'explico. Cal organització. M'explico. Està molt bé que aconseguim motivar a la gent. Al menys a part de la gent. Està molt bé que cadascú tingui interès en alguna activitat per recollir diners per París. Està molt bé que cadascú s'impliqui en alguna d'aquestes activitats. De fet és important. És essencial dins dels objectius del curs. És essencial que tothom vulgui col·laborar. Que tothom vulgui participar. Que tothom se senti útil. Que tothom aporti. Tot això ho hem reclamat moltes vegades. Que es faci el teatre, els calendaris, les pulseres, les bosses, les samarretes, les roses, les nadales, la minifesta, el joc de barri - joc de pati, els sortejos, etc. Repeteixo. Hi ha temps per tot. Tornem-hi. Que el llegir no ens faci perdre l'escriure. L'objectiu principal del curs és superar l'ESO. No només superar l'ESO. Superar l'ESO i omplir la motxilla d'eines i destreses personals per poder fer front als nous reptes que es presentaran en un futur proper. Dic això perquè està molt bé que fem totes les altres coses, però el més important és l'estudi. L'estudi personal. L'esforç del dia a dia. Per fer tot això, l'organització és fonamental. M'he d'organitzar. Quan porti al dia les meves obligacions acadèmiques, podré dedicar temps i esforços a les altres coses. Per això m'he d'organitzar. Hi ha temps per tot. No val canviar les prioritats perquè em ve més de gust fer les altres coses. Les prioritats s'han de tenir clares. Podrem fer totes les altres coses sempre i quan complim amb les nostres obligacions fonamentals de curs. No podem posar aquestes activitats com excusa de baixar el rendiment. De baixar l'esforç i la concentració. Ànims que sembla que l'hivern, ja és aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada