dilluns, 3 d’octubre del 2011

Comencem la piscina

Ja estem en plena rutina de dilluns. A primera hora gimnàstica i després piscina per acabar el matí fent castellà. La gimnàstica i la piscina són un dels grans cavalls de batalla de 4t d'ESO. Fins que vaig començar a treballar a l'escola i tal i com m'havien ensenyat de jovenet, ja fa uns anys, em pensava que les menstruacions femenines eren, aproximadament, cada 28 dies. Si els càlculs no em fallen això volia dir cada 4 setmanes. Des de que els dilluns hi ha piscina me n'adono que les menstruacions s’escurcen en el temps i trobem noies que la tenen cada 15 dies, tres setmanes a molt estirar. Clar, qui és el guapo que comprova això? Val a dir que aquesta excusa per no fer piscina amb el temps s'ha anat debilitant i ja no és l'estrella de les excuses.  Les excuses per no fer piscina han evolucionat cap a: m'he deixat la bossa de piscina, m'he deixat el gorro, m'he deixat el banyador, m'han posat el banyador del meu germanet petit i no m'entra, estic una mica constipat, el clor no va bé a la meva pell, tinc una berruga al peu, divendres vaig tenir decimetes, aquest cap de setmana he tingut una mica de mal de coll, no em ve de gust, etc, etc, etc. A l'hivern aquestes excuses és multipliquen per 1000. Arribada l'època freda de l'any, a aquest pas ens la saltarem, t'expliquen que si poden fer gimnàstica i no piscina perquè estan constipats. La veritat és que al gimnàs corren i corren i suen i suen i surten sense canviar-se la samarreta en màniga curta i amb un fred que pela a l'exterior. Això va molt bé pels colls inflamats i els nassos que ragen. Tot plegat és complicat i va desgastant. Hi ha una altra cosa que m'impressiona força. És aquesta moda d'anar a fer piscina, a la platja tampoc l'entenc, amb banyador llarg i calçotets a sota. Jo que vinc del món de l'aigua no ho entenc i fins i tot m’angunieja. Digueu-me tiquis miquis. Veure algú banyant-se amb calçotets. Uixx. Sort que els monitors i monitores de piscina marquen territori i controlan que no proliferi aquesta moda. Tot aquest rotllo era per comentar que avui hem començat l'activitat física. Al gimnàs han treballat de valent. Sembla que aquest any promet. A la piscina com sempre. Uf, que cansat és això. Que li preguntin a la Marta que acabarà triplicant els dilluns. Sort que aquests nois i noies són força aplicats i la majoria no presenta cap d'aquests problemes.





1 comentari: